Պարսից ծոցից Սև ծով՝ հայ-իրանական օրակարգի հայ-վրացական «հեռուները»
🇦🇲🇦🇲🇦🇲Նախօրեին Հայաստանում Իրանի դեսպան Մեհդի Սոբհանիի հետ հանդիպմանը լրագրողները դեսպանին ուղղել են ամենատարբեր հարցեր՝ արդիական թեմաների վերաբերյալ, բայց մի հարց, կարծես թե, չի հետաքրքրել նրանցից որևէ մեկին: Իրանի համար շարունակո՞ւմ է արդիական մնալ Պարսից ծոց-Սև ծով գաղափարը, որ, մասնավորապես Հայաստանի հետ շփումների օրակարգում բարձրացրել է Թեհրանը դեռևս 2017 թվականին:
Հարցն այն է, որ վերջին շրջանում հայ-իրանական շփումներում այդ թեման գրեթե չի արտաբերվում: Մինչդեռ սա էական հարցադրում է, առավել ևս այն «Խաղաղության խաչմերուկի» տրամաբանության համատեքստում, որ առաջ է քաշում Հայաստանը: Դրա վերաբերյալ բուկլետը ներկայացնելով տարբեր միջազգային միջոցառումներում՝ Երևանը, իհարկե, ներկայացնում է նաև հյուսիս-հարավ ուղղությունը: Բայց այստեղ էականն այն է, որ այդ հարցում կա թերևս առարկայական առաջընթացի կարիք: Հայաստանն ու Իրանը կառուցում են Հյուսիս-հարավ ավտոմայրուղու այսպես ասած հարավային հատվածը՝ Քաջարանից Մեղրի:
Կարդալ ավելին 👈
🇦🇲🇦🇲🇦🇲Նախօրեին Հայաստանում Իրանի դեսպան Մեհդի Սոբհանիի հետ հանդիպմանը լրագրողները դեսպանին ուղղել են ամենատարբեր հարցեր՝ արդիական թեմաների վերաբերյալ, բայց մի հարց, կարծես թե, չի հետաքրքրել նրանցից որևէ մեկին: Իրանի համար շարունակո՞ւմ է արդիական մնալ Պարսից ծոց-Սև ծով գաղափարը, որ, մասնավորապես Հայաստանի հետ շփումների օրակարգում բարձրացրել է Թեհրանը դեռևս 2017 թվականին:
Հարցն այն է, որ վերջին շրջանում հայ-իրանական շփումներում այդ թեման գրեթե չի արտաբերվում: Մինչդեռ սա էական հարցադրում է, առավել ևս այն «Խաղաղության խաչմերուկի» տրամաբանության համատեքստում, որ առաջ է քաշում Հայաստանը: Դրա վերաբերյալ բուկլետը ներկայացնելով տարբեր միջազգային միջոցառումներում՝ Երևանը, իհարկե, ներկայացնում է նաև հյուսիս-հարավ ուղղությունը: Բայց այստեղ էականն այն է, որ այդ հարցում կա թերևս առարկայական առաջընթացի կարիք: Հայաստանն ու Իրանը կառուցում են Հյուսիս-հարավ ավտոմայրուղու այսպես ասած հարավային հատվածը՝ Քաջարանից Մեղրի:
Կարդալ ավելին 👈
Leave a Reply