Արհեստական բանականությունն (ԱԲ) ու նեյրոցանցերը արագորեն փոխում են ժամանակակից աշխարհի դեմքը՝ բժշկությունից և կրթությունից մինչև տրանսպորտ և արվեստ: Դրանց ազդեցությունն առավել նկատելի է բիզնեսում, որտեղ դրանք օգնում են ավտոմատացնել գործընթացները, վերլուծել մեծ ծավալի տվյալներ և գտնել նոր աճի կետեր: Այն ոլորտներից մեկը, որտեղ ԱԲ-ն արդեն փոխում է խաղի կանոնները, թվային մարքեթինգն է: Բովանդակության անհատականացում, օգտատերերի վարքի կանխատեսում, գովազդային արշավների կառավարում՝ այս ամենը դառնում է ավելի ճշգրիտ և արդյունավետ՝ շնորհիվ խելացի ալգորիթմների:
Ինչպե՞ս են ԱԲ-ն ու նեյրոցանցերը վերափոխում թվային մարքեթինգի ոլորտը՝ «Բա իմացա՞ր» ծրագրում պատմում է թվային մարքեթինգի մասնագետ Ռեմ Դարբինյանը: https://www.youtube.com/watch?v=cNRrIvRcNs0&t=1s
Ինչպե՞ս է արհեստական բանականությունը փոխում գովազդն ու խաղի կանոնները.հարցազրույց Ռեմ Դարբինյանի հետ
Արհեստական բանականությունն (ԱԲ) ու նեյրոցանցերը արագորեն փոխում են ժամանակակից աշխարհի դեմքը՝ բժշկությունից և կրթությունից մինչև տրանսպորտ և արվեստ: Դրանց ազդեցությունն առավել նկատելի է բիզնեսում, որտեղ դրանք օգնում են ավտոմատացնել գործընթացները, վերլուծել…
Թողնել պատասխան