Բաքու-Գրոզնի օդանավի «խոցման» պահին Ալիևն իրոք օդո՞ւմ է եղել
🇦🇲🇦🇲🇦🇲Բաքվի «Թուրան» գործակալությունը մեջբերել է ռուսաստանցի ռազմական փորձագետ Յան Մատվեևին, որ անհավանական է համարում Բաքու-Գրոզնի չվերթի խորտակված օդանավի ֆյուզելյաժի վնասվածքները «գազաբալոնի պայթյունի հետևանք համարող վարկածը», որ առաջ է քաշել «Ռոսավիացիան»: Նա կարծում է, որ դրանք, ամենայն հավանականությամբ, ՀՕՊ համակարգի հրթիռի ազդեցության հետևանք են:
Ադրբեջանական լրատվամիջոցը համարժեք գնահատականների այլ աղբյուրներ ևս վկայակոչելով՝ ի վերջո եզրահանգում է, որ AZAL պետական ավիաընկերության օդանավը հայտնվել է ռադիոէլեկտրոնային պայքարի միջոցների «աշխատանքի գոտում», ինչը վկայում է, որ այդ նույն ժամանակ Գրոզնիի օդանավակայանից տասնութ կիլոմետր հեռավորության վրա «գործել են ՀՕՊ մի քանի համակարգեր»: Որպես հավելյալ հիմնավորում վկայակոչվում է «իրողությունը, որ օդանավն անջատվել է GPS-ից»: Փաստացի անձնակազմն այդ պահից դիսպետչերական ծառայությունների համար դարձել է անհասանելի:
Կարդալ ավելին 👈
🇦🇲🇦🇲🇦🇲Բաքվի «Թուրան» գործակալությունը մեջբերել է ռուսաստանցի ռազմական փորձագետ Յան Մատվեևին, որ անհավանական է համարում Բաքու-Գրոզնի չվերթի խորտակված օդանավի ֆյուզելյաժի վնասվածքները «գազաբալոնի պայթյունի հետևանք համարող վարկածը», որ առաջ է քաշել «Ռոսավիացիան»: Նա կարծում է, որ դրանք, ամենայն հավանականությամբ, ՀՕՊ համակարգի հրթիռի ազդեցության հետևանք են:
Ադրբեջանական լրատվամիջոցը համարժեք գնահատականների այլ աղբյուրներ ևս վկայակոչելով՝ ի վերջո եզրահանգում է, որ AZAL պետական ավիաընկերության օդանավը հայտնվել է ռադիոէլեկտրոնային պայքարի միջոցների «աշխատանքի գոտում», ինչը վկայում է, որ այդ նույն ժամանակ Գրոզնիի օդանավակայանից տասնութ կիլոմետր հեռավորության վրա «գործել են ՀՕՊ մի քանի համակարգեր»: Որպես հավելյալ հիմնավորում վկայակոչվում է «իրողությունը, որ օդանավն անջատվել է GPS-ից»: Փաստացի անձնակազմն այդ պահից դիսպետչերական ծառայությունների համար դարձել է անհասանելի:
Կարդալ ավելին 👈
Leave a Reply