Արհեստական բանականությունը՝ որպես «բիզնես-գործընկեր»․ Ժամանակակից բիզնեսի կառավարման և աճի գործում արդեն վերջին տեղը չի զբաղեցնում AI-ն ու դրա կողմից առաջարկված գործիքակազմը․ ChatGPT, Cloud, Grok, Dipsic LazyLines AI և այլն։
Մասնագետներն անգամ դասընթաց են ստեղծել, որի նպատակն է ուսուցանել կիրառել արհեստական բանականությունը՝ մարքեթինգային խնդիրների լուծման համար։ «Ուրիշ նորություններում» AI մասնագետ, մարքեթոլոգ Լենա Սողոյանն ու «Ստեղծի՛ր քո բիզնեսը AI-ի միջոցով» դասընթացի համակարգող Սիրանուշ Միսակյանը բացել են փակագծերը։
🎦զրույցն ամբողջությամբ
♥️ @RadioSputnikArm | LIVE 106.0FM
Մասնագետներն անգամ դասընթաց են ստեղծել, որի նպատակն է ուսուցանել կիրառել արհեստական բանականությունը՝ մարքեթինգային խնդիրների լուծման համար։ «Ուրիշ նորություններում» AI մասնագետ, մարքեթոլոգ Լենա Սողոյանն ու «Ստեղծի՛ր քո բիզնեսը AI-ի միջոցով» դասընթացի համակարգող Սիրանուշ Միսակյանը բացել են փակագծերը։
🎦զրույցն ամբողջությամբ
Leave a Reply