591թ․ Բյուզանդիայի Մորիկ կայսրի (ծագումով հայ էր Օշականից) կարգադրությամբ՝ ի հակակշիռ Պարսկաստանի տակ գտնվող Դվինի Հայոց հայրապետական աթոռի ստեղծվեց հակաթոռ կաթողիկոսություն։
Կաթողիկոս ձեռնադրեցին Հովհան Բագարանցի անունով հոգևորականի, ով հեղինակություն ուներ ժողովրդի աչքում և մեր որոշ մատենագիրներ նրա մասին գովասանքով են խոսում։
Բայց դեպքերին գրեթե ժամանակակից Սեբեոսը Հովհանին քաղկեդանական է ներկայացնում։
Նա կառուցեց նստավայր Այրարատ նահանգի Կոտայք գավառի Ավան գյուղաքաղաքում՝ Կաթողիկե եկեղեցին (ավելի ուշ Ս.Հովհաննես)։
Մորիկ կայսեր սպանությունից հետո (602), Ավանի հակաթոռը անկում ապրեց, իսկ Դվինի կաթողիկոսներն ամեն կերպ աշխատեցին մեկուսացնել Ավանը և շրջապատի վանքերն ու բյուզ․իշխանության տակ գտնվող հոգևորականներին ազատել նրա ազդեցությունից։
602թ․ պարսից Խոսրով Բ Փարվեզ արքան գրավեց Ավանը։
607թ․ Հայոց կաթողիկոս Աբրահամ Ա Աղբաթանեցու հրավիրած եկեղեցական ժողովին մասնակցեց Ավանի վանքի երեց Հունանեսը։ Հավանաբար, հակաթոռ Հովհանն այլև Ավանում չէր։
1679թ․ երկրաշարժից Ավանի կաթողիկոսարանը ավերվեց։
Մաքուր Պատմություն📖
Կաթողիկոս ձեռնադրեցին Հովհան Բագարանցի անունով հոգևորականի, ով հեղինակություն ուներ ժողովրդի աչքում և մեր որոշ մատենագիրներ նրա մասին գովասանքով են խոսում։
Բայց դեպքերին գրեթե ժամանակակից Սեբեոսը Հովհանին քաղկեդանական է ներկայացնում։
Նա կառուցեց նստավայր Այրարատ նահանգի Կոտայք գավառի Ավան գյուղաքաղաքում՝ Կաթողիկե եկեղեցին (ավելի ուշ Ս.Հովհաննես)։
Մորիկ կայսեր սպանությունից հետո (602), Ավանի հակաթոռը անկում ապրեց, իսկ Դվինի կաթողիկոսներն ամեն կերպ աշխատեցին մեկուսացնել Ավանը և շրջապատի վանքերն ու բյուզ․իշխանության տակ գտնվող հոգևորականներին ազատել նրա ազդեցությունից։
602թ․ պարսից Խոսրով Բ Փարվեզ արքան գրավեց Ավանը։
607թ․ Հայոց կաթողիկոս Աբրահամ Ա Աղբաթանեցու հրավիրած եկեղեցական ժողովին մասնակցեց Ավանի վանքի երեց Հունանեսը։ Հավանաբար, հակաթոռ Հովհանն այլև Ավանում չէր։
1679թ․ երկրաշարժից Ավանի կաթողիկոսարանը ավերվեց։
Մաքուր Պատմություն📖
Թողնել պատասխան