🇦🇲 Քանի որ Երևանի քաղաքապետարանը քննարկում է խցանումների հարցը ու չի դիտարկում նոր ճանապարհներ կառուցելու տարբերակը, այլ գնում է միայն սահմանափակումներ կիրառելու տարբերակով, հիշեցնենք մի շատ կարևոր հանգույցի շինարարության մասին պատմություն։
Դավթաշենի կամրջի շինարարությունը սկսվել է 1978թ., սակայն դադարեցվել է 1988թ.-ին: Շինարարական աշխատանքները վերսկսվել են Ռոբերտ Քոչարյանի նախագահության առաջին տարում և մոտ երկու տարում կամուրջը հանձնվել է շահագործման, 2000 թ.-ին:
Կամուրջը կառուցվել է պետական միջոցներով:
Դավթաշենի կամուրջ`
երկարությունը 496 մետր է,
լայնությունը՝ 32,
բարձրությունը Հրազդան գետի մակարդակից 92 մ է։
Ո՞րն է հետևությունը։ Խցանումների հարցը լուծելու ՄԻԱԿ տարբերակը նոր ճանապարհների կառուցումն է, ոչ թե «ասֆալտ» անելը։ Նոր ճանապարհներ, նոր հանգույցներ, նոր լուծումներ։
@armgeopolitic
Դավթաշենի կամրջի շինարարությունը սկսվել է 1978թ., սակայն դադարեցվել է 1988թ.-ին: Շինարարական աշխատանքները վերսկսվել են Ռոբերտ Քոչարյանի նախագահության առաջին տարում և մոտ երկու տարում կամուրջը հանձնվել է շահագործման, 2000 թ.-ին:
Կամուրջը կառուցվել է պետական միջոցներով:
Դավթաշենի կամուրջ`
երկարությունը 496 մետր է,
լայնությունը՝ 32,
բարձրությունը Հրազդան գետի մակարդակից 92 մ է։
Ո՞րն է հետևությունը։ Խցանումների հարցը լուծելու ՄԻԱԿ տարբերակը նոր ճանապարհների կառուցումն է, ոչ թե «ասֆալտ» անելը։ Նոր ճանապարհներ, նոր հանգույցներ, նոր լուծումներ։
@armgeopolitic
Թողնել պատասխան